Sunday, August 10, 2014

Bioteknologi USM

Assalamualaikum !



 Lepas setahun jadi junior kat USM, sem depan giliran aku pulak nak jadi senior. Haha. Gila konpius pikir nak amek major apa time tu. Last-2 masa isi borang major, aku letak Biotek as my first choice. Asalnya aku nak amek major Vector & Parasite tapi lepas majoring talk, rasa macam berminat nak amek Biotek pulok. Hiks.




My mom macam galakkan aku amek Agrobiologi. Yang ni pon best jugak cuma aku tak berapa minat untuk belajar pasal tumbuhan. Aku lagi suka masuk kelas Prof. Uyub sem lepas. Prof Uyub ajar kitorang part bacteria, virus semua tu. Sumpah tak pernah ngantuk kelas dia sebab bagi aku subjek yang dia ajar tu super interesting ! *hiperbola sangat*



Setakat ni aku belum daftar subjek lagi tapi antara subjek yang kitorang kena amek sem depan macam Bacteriology, Mycology, Techniques in Biotech blablabla.



Macam interesting tapi khabar angin cakap major ni agak tough and i need a lot of reading. K, dah tahu life aku sem depan camna. huwarghhh :(



Kepada senior, sila beri tunjuk ajar ^^


Till then,
Thanks for reading !










No comments :